miércoles, 28 de enero de 2009

La muchachada prefereix el YouTube

El fenòmen YouTube ha anat creixent fins a, en alguns casos, desbancar l'audiència de la televisió. Un cas d'aquest fenòmen és el programa més vist de La 2 després de Saber y Ganar: Muchachada Nui. Aquest programa, que ultimament ha crescut en popularitat, registra una exepcional audiència al YouTube, fins al punt que els pròpis realitzadors del programa han hagut de prendre mesures:

1. Baix l'eslògan "Está bien verlo en YouTube, pero también hay que verlo en La 2", han penjat un vídeo demanant que els seguidors del programa no sols els vegen en la xarxa, sinó que també els vegen per la televisió, ja que necessiten fer audiència per a poder seguir produïnt el programa.




2. La pròpia cadena ha decidit penjar els vídeos sobreimpressionat en ells l'hora i el dia d'emissió del programa en La 2.

Les dades d'audiència del programa en La 2 y les vegades que han sigut reproduits els vídeos en YouTube parlen per ells mateixos. En els tres primeres emissions, aquest programa va tindre unes audiències de 640.000, 586.000 i 661.000 espectadors respectivament. Així mateix, com a exemple, el vídeo "El aparejador", emés en el primer programa, suma ja més de 300.000 reproduccions al YouTube. Per tant, la audiència total de Muchachada Nui és molt major a la quota obtinguda en televisió.

Per a fer-nos una idea de les dimensions que té el YouTube, només cal passejar-se una mica per la pàgina i veure que hi ha vídeos amb més de 6 milions de visites, com el divertidíssim vídeo d'animació d' Enjuto Mojamuto "El peor día de mi vida".

No hay comentarios:

Publicar un comentario